Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Pär Lind 7 jun, 19:39
Tack själv, Magnus. Alexander kunde inte fått bättre förebilder under sin uppväxt än dig och övriga tränare.
Stort tack för det!
Elin Olsson 7 jun, 20:04
Tack Magnus! Vi instämmer med Pär! Du och ni tränare har skapat ett klimat som fostrat skickliga fotbollsspelare men även schyssta lagkamrater. En god och tillåtande stämning är inget som kommer av sig själv. Vi är otroligt tacksamma för all tid du och ni lägger och har lagt på fotbollsplanen.
Malte Jönsson 7 jun, 20:18
Kan bara hålla med föregående talare! Ett stort tack till dig för ditt fantastiska engagemang och för den fina laganda som ni har byggt upp. Vi är otroligt tacksamma och glada för att Malte har fått spela under så fina tränare under hela sin resa. Nu hälsar vi dig varmt välkommen till andra sidan planen – du kommer att bli ett grymt tillskott i hejarklacken! 💚
Maria Nordgren 7 jun, 20:44
Stort tack för allt engagemang och all tid du lagt ner för killarna och laget. Du har gjort ett fantastiskt jobb och betytt mycket för deras utveckling och gemenskap. Vi ses i publiken!
Magnus 8 jun, 09:37
Tack för all din tid, ditt engagemang och din superba förmåga att planera, organisera och genomföra allt möjligt gällande det här fotbollslaget och att vara konsekvent! Det har gett en trygghet för gruppen och lett till ett väldigt bra klimat för dem att utvecklas som fotbollsspelare och individer. Jag kan inte tänka mig en bättre lagledare.
Jag är väldigt tacksam för allt du gjort för våra killar! Välkommen över till publikhavet!
Elias Olsson 8 jun, 09:42
Ja du Magnus. Allt du har gjort under alla dessa år blir ju en bok att sammanfatta…så jag håller mig till ett STORT TACK för alla timmar du har lagt på killarna.//Tomas
Elin Hjort 8 jun, 15:17
Vi som är nya i laget vill också tacka! Otto fick ett varmt välkomnande av dig och det var värt mycket.
Hysnie 14 jun, 11:12
Stort tack för allt du har gjort för laget under alla dessa år. Din tid, ditt engagemang och ditt tålamod har betytt mycket för både spelarna och oss föräldrar. Du har inte bara tränat dem i fotbollen utan också hjälpt dem att utvecklas som personer. Vi är väldigt tacksamma för allt du har gjort. Lycka till! / Hysnie och Fadil