Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Föräldragruppen 8 jun, 15:36
NI som tackat nej till kioskansvaret i kallelsen kan INTE göra det utan att ha en ersättare.
Det är INTE OK att tacka nej pga av match. Då får man tacka nej till matchen, inte kioskansvaret.
Det blir ohållbart för de som står i kiosken om flera inte kommer.
Om ni byter behöver vi veta vem er ersättare är. Det meddelar ni enklast genom att skriva det här.
Karim 8 jun, 15:40
Kan ej hade nån kunnat byta med mig???
Ismail Alhassan 8 jun, 17:03
Match mot KFC vill nån byta då?
Magnus Lund 13 jun, 20:10
Måns tar Karims kioskansvar imorgon. Måns är med till 14:15. Jag är med hela tiden. Karim tar Måns kioskansvar 10 oktober istället.
Jenny Persson Ljunggren 13 jun, 20:43
Alla som är kallade och ska spela match ska hjälpa till fram till samlingen. Vi kommer 2 vuxna så det ska nog reda sig.