Forum
TillbakaGrillning Coop 15/10 |
---|
Hej. Fick idag veta att vi står för grillningen på coop nu på Lördag. Förstår att många redan har planer men hoppas några har tid för detta. Pengarna går in på vårt lags konto. Nedan ser ni vad som behöver fyllas upp, så lägg ett svar om ni kan och vilken tid. Blir 3 pass med 2 personer i varje. Jag är på plats tidigare och packar upp så räcker att första passet kommer 10.00 10-12 (Kristoffer + ? ) 12-14 ( Björn + ? ) 14-16 ( ? + ? ) Tacksam för svar senast torsdag kväll. Ps. HIF yngsta drar igång 22/10 och schema kommer denna veckan Ds Mvh: Johan Hugo Nylander 12 okt 2016 |
Svar (14 st) |
---|
Jag (Jens) och Mattias tar sista passet (vi är ju riktigt bra på att grilla) |
Hej alla föräldrar , vet inte vilka som läser mailen regelbundet men med tanke på storleken på truppen så borde fler kunna hjälpa till någon timme och grilla korv. Pengarna går till laget så vi kan få ha möjlighet att åka på cuper, nya bollar m.m Förstår att många kanske är uppbokade pga den korta anmälningstiden. |
Är tyvärr borta hela lördagen, annars hade jag gärna ställt upp...hade nog även tagit en sväng förbi och köpt en korv av Jens o Mattias på sista passet efter deras eminenta grilluppvisning på Levins cup! |
Vilka är kvar ? |
Hej! Vi kan kl. 10-12 men är tacksamma om ngn annan kan ta det då vi är hemma sent fredag och skall vara iväg lördag 12:30 på annat. /Andreas & Gunilla |
Är det något pass som saknar folk ??? / Magnus |
Hej! Hade me gärna ställt upp men mannen jobbar och tyvärr har jag ingen barnvakt till barnen. Hoppas det löser sig! /Edina |
Ja, 1 person kl. 10-12 vore bra då Andreas & Gunilla ställer upp men tacksamma om de slipper denna gång. Sen saknar vi 1 person kl. 12-14. |
Hej jag kan ställa upp på 12-14. På coops parkering varmt klädd 😀 |
Kan tyvär inte vara med o hjälpa till med grillningen vi ska i väg hela familjen mvh Baki Rinors pappa. |
Hej! Tyvärr kan vi inte vara med o hjälpa till denna gången, är inte hemma. // Med vänlig hälsning, Dalal |
Hej, hade mer än gärna hjälpt till men tyvärr så kan jag inte de pga att jag jobbar 😔 Hoppas de löser sig och att mycket folk kommer 😃 Kram Ferial |
Hej, Victor har simskola imorgon och Magnus hade behövt jobba. Hur har det gått med 10-12 tiden? Om det krisar kan Magnus ta det men behöver veta så fort som möjligt för att kunna meddela jobbet. / Anneli Olofsson |
Hej Alla. Allt blev precis klart, Andreas o Gunilla grillar med Kristoffer 10-12 Tack och ha en trevlig helg // Johan |