Forum
TillbakaMedborgarskolan |
---|
Hej. Vi har fått lite dålig respons med personnr och namn samt några frågor som jag ska försöka förtydliga. HIF, eller vi i föräldragruppen har inget intresse av någons personnr. Detta kommer direkt skickas till medborgarskolan för att registrera den studiecirkel vi tänkte starta. Att ni är med här förbinder er inte till något, men skapar möjligheter för mig att ansöka om pengar samt ge er möjlighet att närvara på utbildningar. I första skedet är planen att vi i samband med 3 träningar ska erbjuda föräldrarna utbildning av olika slag. Frivilligt, men kommer ge oss 200 kr per deltagare och tillfälle. Anledningen till att vi "stressar" ihop detta innan jul är för att vi då kommer ha möjlighet att göra samma sak även nästa år. Vi kommer även kunna få ekonomiskt stöd för de inköp vi gör i samband med Peneton cupen. En möjlighet som känns onödig att missa tycker jag. Vilken summa vi får är beroende av hur många vi har i vår studiecirkel varav jag önskar att fler vill vara med. Fler möjligheter kommer säkert dyka upp i samarbete med medborgarskolan. Med förhoppning om att fler vill vara med kommer man kunna skicka önskade uppgifter till sin gruppledare under helgen. HIF 12 kör detta och tipsade oss om upplägget. Vi är några i föräldrargruppen som känner handläggare på medborgarskola så inga konstigheter om någon är skeptisk:) Ha en trevlig helg! Mvh Johan Nylander Johan Nylander 15 nov 2019 |
Svar (0 st) |
---|