Forum
TillbakaTorsdag 15/8 |
---|
På torsdag 15/8 ska vi ner till Höör igen. Vi har fått ihop 10 pojkar och 10 vuxna som hjälper till. De som har anmält sig är i stort sett samma personer som hjälpt till tidigare. Utan tränarna och anhöriga som ställer upp hade vi inte löst detta. Det är noterat vilka som har hjälpt till så att pengarna kan fördelas rättvist på dessa. Efter torsdagens arbete har vi fått in 19000kr på 3 tillfällen. Vi vore tacksamma om fler kunde hjälpa till på torsdag så att vi kan lösa uppdraget! Föräldrargruppen Noel Nyberg 13 aug 2019 |
Svar (16 st) |
---|
Hej! Oturligt nog har dessa tillfällen varit när vi varit iväg på semester. Imorgon jobbar vi till 17,30 men om man kan ansluta senare hjälper vi gärna till. Med vänlig hälsning, Petra |
Hej Petra Det går hur bra som helst, vi behöver all hjälp vi kan få från både föräldrar och barn. Bara kom så fort ni hinner. Adressen är Pumpvägen 4 i Höör. Ring när ni närmar er så vi kan komma och öppna, om dörren skulle vara låst. |
Då kommer jag och Albin. Vilket telefonnr når jag er på? Med vänlig hälsning, Petrq |
Du kan ringa mig, 0706108259. Med vänlig hälsning Björn |
Hej Jag har varit på semester , landade igår. Ska försöka ansluta mig och Josef imorgon. |
Som flera säger funkar det inte att göra dessa aktiviteter under semestrar om man räknar med god uppslutning. Vid nåt tillfälle var det väldigt kort tid innan. Frågan är-kan bara barnet komma på torsdag? Är själv upptagen på annat håll. |
Vi vuxna i familjen kan ej på Torsdag men undrar liksom Agneta, är det till ok att skicka barnet själv utan oss? |
Barnen kan komma själva, jag kommer själv från södra Skåne på eftermiddagen men någon annan kan kanske erbjuda skjuts?? |
Jag har missat detta, när skulle man anmäla sig? Var sjuk förra gången. Jenny Winqvist |
Kan man komma till inlämna 17.00 och då se om barnet kan åka med någon? Har hört med en förälder, men inte fått svar ännu. |
Tyvärr jobbar jag över med inventering på jobbet , får hoppas jag kan nästa gång |
Är tyvärr upptagen med åtaganden med A-laget då. Hoppas kunna hjälpa till nästa gång istället. |
Oskar P kommer (ev Johan kör direkt) annars åker Oskar med Petra |
Samuel kommer. Åker med Josef |
Hej Har 08:orna något mer forum där det skrivs om sådana här åtagande, typ facebook som jag missat? Har alltid svårt att lösa sånt här med kort varsel. Är det fler tillfällen planerade? Jenny W |
Hej Jenny! Har varit på semester och landade tisdags kväll. Har inte hunnit meddela denna gång. Men det kommer att bli fler tillfällen och då kommer jag messa till alla som är i min grupp. MVH Hanna |