Forum
TillbakaFörsäljning av HIF-häften |
---|
Hej. Samtliga spelare i HIF´s ungdomsverksamhet har blivit tilldelade att sälja HIF häftet. Det finns 5 st var som ni kan hämta hos respektive gruppledare enligt nedan. Det krävs att alla säljer sina häften eftersom vi inte får lov att lämna tillbaka dem. Pengarna redovisas till respektive gruppledare senast 28/4. Nedan ser ni vilken grupp ni tillhör och vem ni ska kontakta för att hämta dessa häften Björn (Arvid) - 6 Hana (Josef) - 5 Albin Romberg Ayham Diab Arvid Karlsson Bleron Dibrani Felix Jönsson Bror Winqvist Jacob Månsson Josef Ali Kevin da Silva Branting Mika Bax Oliver Säfström Kristoffer (Elton) - 6 Johan (Noel) - 6 Alvin Isholt Bastian Catala Elton Nordh Dante Richard Ghassan Husen Elton Månsson Isac Carlsson Nils Bredvad Jensen Sixten Sjötun Noel Nyberg Victor Olofsson Oskar Olsson Johan (Hugo) - 6 Tomas (Noah) - 6 Abed El Awad Emilo Olofsson Erik Hjorth Noah Olsson Erik Richard Oskar Persson Hugo Nylander Samuel Porsebäck Linus Gunnarsson Simon Hansen Marius Eneberg Zeke Sandström Johan Nylander 13 apr 2019 |
Svar (15 st) |
---|
Grupperna blev lite rörigt så jag provar igen. Björn (Arvid) - 6 Albin Romberg Arvid Karlsson Felix Jönsson Jacob Månsson Kevin da Silva Branting Oliver Säfström Hana (Josef) - 5 Ayham Diab Bleron Dibrani Bror Winqvist Josef Ali Mika Bax Kristoffer (Elton) - 6 Alvin Isholt Elton Nordh Ghassan Husen Isac Carlsson Sixten Sjötun Victor Olofsson Johan (Noel) - 6 Bastian Catala Dante Richard Elton Månsson Nils Bredvad Jensen Noel Nyberg Oskar Olsson Johan (Hugo) - 6 Abed El Awad Erik Hjorth Erik Richard Hugo Nylander Linus Gunnarsson Marius Eneberg Tomas (Noah) - 6 Emilo Olofsson Noah Olsson Oskar Persson Samuel Porsebäck Simon Hansen Zeke Sandström |
Hej! Hittar inte Kisimas namn :) Med vänlig hälsning, Annette Svantesson |
Hej! När och var kan vi hämta dem? Med vänlig hälsning, Dalal |
Hej. Ni kan hämta hos mig på Harvägen 2. Jag är hemma ikväll och hela dagen imorgon men skicka gärna ett sms innan så vi inte missar varandra. Når mig på 0730-667188 |
Hej Annette Kisima hamnar i Hanas grupp: Hana (Josef) - 6 Ayham Diab Bleron Dibrani Bror Winqvist Josef Ali Kisima Janneh Mika Bax |
Hej! Var hämtar jag Samuels? Hos Thomas? Som bor var? Eller på träningen? Med vänlig hälsning, Agneta |
Hej Agneta. Jag skickade sms i förmiddags med uppgifter. Har det inte kommit fram så ta kontakt med mig på 0733-324767.//Tomas |
Hej! Vill påpeka att det är nästan omöjligt att sälja dessa häften, har sålt två stycken varav en köpte vi, trots att vi inte storhandlar i dessa butiker och den andra till en nära vän. Är det någon som har lättare att sälja dem så är vi tacksamma för hjälp. Hur gör vi om vi inte lyckas sälja alla? Med vänlig hälsning, Dalal |
Hej! Vill påpeka att det är nästan omöjligt att sälja dessa häften, har sålt två stycken varav en köpte vi, trots att vi inte storhandlar i dessa butiker och den andra till en nära vän. Är det någon som har lättare att sälja dem så är vi tacksamma för hjälp. Hur gör vi om vi inte lyckas sälja alla? Med vänlig hälsning, Dalal |
Hej! Jag håller med Abeds mamma. Det är verkligen svårt att få dem sålda trots väldigt my ner försök. För min del är det bättre betala högre medlems avgift än detta. |
Om vi måste betala senast 28/4 innebär det alltså att vi måste betala innan vi kanske sålt dem eller ens kan sälja dem-i slutändan innebär det att vi själva köper dem. Känns fel, ännu mer med tanke på att vi fick dem sent. De gäller dessutom bara augusti ut. Kanske man i forumet kan skriva om man vill ha fler och på så sätt hjälpas åt att få alla sålda. |
Hej. Som vi alla vet är detta en uppgift vi fått från ungdomssektionen och direktiven är att vi inte har möjlighet att lämna tillbaka några häften. Därav måste var och en av oss ansvara för att sälja sina och redovisa till respektive gruppansvarig senast 28/4. Så, lyckas vi inte sälja till nära och kära får det bli att kancka dörr och hitta de som handlar på City Gross eller fånga deras konsumenter på City Gross parkering:) För er vetskap är planen att dessa häften ska komma 2 gånger / år, så när ni hittar köpare kan det kanske vara en ide att informera om det. Som Agneta skriver är det klart mycket bra om vi kan hjälpa varandra. Enklast är kanske att detta i första hand görs i de olika grupperna och att vi sedan via denna tråd hjälper andra grupper? |
Nån som kan hjälpa oss att bli av med två häften? Har provat allt - stått vid Citygross, frågat på stan idag, lagt ut FB, frågat folk i min omgivning men ingen handlar pä Citygross. |
Hej Agneta! Tyvärr är jag till ingen hjälp, har också haft svårighet att sälja dem. // mvh Dalal |
Hej Agneta! Tyvärr är jag till ingen hjälp, har också haft svårighet att sälja dem. // mvh Dalal |