Forum
TillbakaSponsring nya shorts |
---|
Hej. Vi har i veckan beställt nya shorts och strumpor till våra lirare. Kanske inte helt lätt att med kort varsel hitta något företag som vill sponsra detta och få sitt tryck på shortsen, men vi ställer i alla fall frågan. Det rör sig om 30 shorts och för att det ska vara lönt att lägga pengar på tryck behöver vi få in minst 3000 kr. Om vi skulle ha flera sponsorer kan vi styra upplägget själva och kanske dela upp sponsringspaketen i "10-shorts-högar" för att få mer pengar eller dela upp kostnaden. Har någon kontakter hos något företag som kan tänka sig att sponsra så vänligen kontakta mig senast söndag så kan vi prata om olika upplägg. Mvh: Föräldrar Gruppen ( 0730-667188) Hugo Nylander 3 apr 2019 |
Svar (6 st) |
---|
Min man undersöker detta med sin arbetsgivare imorgon, återkommer med besked snarast! Mvh Nathalie |
Hej! Har fått in en sponser att sponsra oss med 3000 kr Mvh Hanna Ali |
Hej. Stort tack för snabb respons och engagemang! Vi har nu klart med Rickardssons bygg i Osby samt Skandiamäklarna med Lotta i spetsen. Detta tillsammans med att Erika kommer hjälpa oss med trycken innebär att inköpet är betalt!! Stort Tack Till Er:) Om någon mer skulle lyckas hitta sponsor är jag tacksam om ni hör av er till någon i föräldragruppen, då detta är bra info när vi planerar framtida inköp. Ha en trevlig helg! |
Härligt! |