Forum
Tillbakafunktionärer till cupmatcher |
---|
Hej alla, Nu börjar det närma sig Svenska Cupen och jag kan konstatera att det finns behov av fler funktionärer för att få arrangemanget att flyta. Detta blir således ett akut rop på hjälp! I dagsläget har vi följande som stödjer oss: 17/2 (Elfsborg) 23/2 (Djurgården) 20 Juniorer (inkl 03:or) 20 Juniorer (inkl 03:or) Jörn Enqvist Jörn Enqvist Micke Bengtsson Micke Bengtsson Tommy Raftmark Tommy Raftmark Claes Af Klinteberg Magnus Lundh Sven Björklund Sven Björklund Erik Svensson Erik Svensson Daniel Kristoffer Kärvegård Lotta Viducht Rickard Reimertz Jocke Wallin Kristoffer Kärvegård Rickard Reimertz Vid respektive tillfälle behöver vi vara ca 50 funktionärer, vilket innebär att jag behöver be er alla om ytterligare stöd. Jag skulle vilja be er om att ta hjälp av föräldrarna i respektive lag, så att vi från åldersgrupperna P2003, 2004, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 får hjälp av 3 föräldrar/åldersgrupp. Jag skulle behöva få svar från respektive åldersgrupp att detta funkar senast på nu på söndag! De uppgifter som funktionärerna kommer att lösa är: Kiosk, entré, publikvärdar, invisningshjälp... På måndag (11/2) kl 1700 är det genomgång inför Elfsborgsmatchen vid konstgräset på Österås. Jag hoppas att så många av er (de) som skall hjälpa till som möjligt kan vara med vid detta tillfälle. På matchdagarna kommer det att vara samling minst 2 timmar innan matchstart, vilket innebär 17/2 kl 1300 och 23/2 kl 1200. Mer information om detta kommer nu på måndag. Med vänlig hälsning, Henrik Persson HIF U-sektion Om ni har möjlighet att hjälpa till vid något av tillfällena eller vid ett av dem, svara i denna tråd, senast söndag. /tränarna Johan Gunnarsson 8 feb 2019 |
Svar (10 st) |
---|
Kan 17/2 linus romberg |
Jag kan 17/2. Johan Nylander |
Johan N och Linus R till 17e alltså. Några namn till 23e? Känns som om det borde finnas föräldrar som kan hjälpa till med tanke på att vi är maskerar. Enligt Henrik har alla andra lag lyckats med detta uppdrag. Hade varit snyggt om vi också gjorde detta. Svara i denna tråd isf. Mvh Johan G |
"maskotar" |
Är alla maskotar? Eller har det varit kallelse till det? Tyvärr är jag stationerad på tippen för 07:ornas räkning den 23/2... Jenny |
Nej, endast kallade som tackat ja ska vara maskotar. Vi utgår ifrån träningsstatistiken när vi kallar. Men det borde finnas föräldrar till barn som ska vara maskotar som skulle kunna ställa upp som funktionärer. /Johan |
Vilken fantastisk eftermiddag vi har fått uppleva idag. Ett taggat HIF står upp bra mot allsvenska Elfsborg i ca 80 minuter. Vi tackar alla som hjälpt och i synnerhet Johan och Linus från p08. På lördag, när Djurgården gästar, finns det fortfarande behov av funktionärer. Skriv gärna i denna tråd om ni har möjlighet att ställa upp. FORZA HIF!!! /Johan |
Förtydligande: Johan NYLANDER och Linus ROMBERG! 🇳🇬🤣🇳🇬 |
Jag kan hjälpa till på lördag den 23/2. |
Petra Jönsson ( Albin Rombergs mamma ) |