Forum
TillbakaUtdelning + betalning av lotterna |
---|
Hej. Lotterna finns nu hemma hos mig på Harvvägen 2 i Hässleholm. De som har äldre syskon som spelar behöver inte ta men i övrigt har vi fått ett kuvert per spelare. Varje kuvert innehåller lotter till ett värde av 550 kr och detta betalas direkt till mig då ni hämtar. Jag finns hemma större delen av helgen så kom gärna redan idag om ni hinner se detta och har möjlighet. Johan Nylander 11 nov 2017 |
Svar (4 st) |
---|
Hej. Vi har 20 kuvert med lotter kvar som ska ut denna veckan. Tycker någon det är för mycket att sälja lotter för 550 kr kan jag tänka mig att plocka bort bingolotter från några då dessa är enkla att sälja vid sidan om. Kostnaden blir då 350 kr. Jag kommer idag vara på träningen 15 min innan det är slut. Jag räknar med att de som inte tagit lotter då kommer till mig och hämtar samt betalar lotterna direkt. Detta är inte mitt påhitt utan något vi blivit tilldelade. Så nu räknar jag med gemensamt engagemang för att få ut dessa! |
Beklagar att det dröjt för bår del, jag försöker komma förbi och hämta hemma eller vid träning. Tacksam om någon kan hjälpa oss att sälja bingolotterna. För jag vet inte om någon som spelar det. |
Finns det lotter kvar? Vi behöver 7 st uppesittarkväll nämligen. Isåfall kan Niklas ta dem på träningen ikväll |
Alvin/Malin : ja , det finns. Niklas kan ta dem ikväll ! |