Forum
TillbakaReklamblad & HIF-kortet |
---|
Hej, Vi har återigen fått möjligheten att tjäna pengar till laget genom att dela ut reklamblad åt Skandiamäklarna. Det var 3000 blad sist och det gick väldigt smidigt. Denna gången är det hälften så många. Jag kommer att ta med dem och kartor över de aktuella bostadsområdena till träningen imorgon så kan vi dela upp och välja vilket område som passar killarna. Jag kommer att vara där en stund i början och en stund innan träningens slut. Bladen ska gärna vara utdelade senast söndag 4/6. Kan man inte hämta imorgon på träningen är ni välkomna att hämta hemma hos oss, bara hör av er innan. Vidare så har vi fått 100st HIF-kort att sälja i laget. HIF-kortet är ett rabattkort som gäller på Citygross och Sportringen. De kostar 100kr/st. Handlar man en gång på Citygross för 1000kr så har du fått tillbaka pengarna då kortet bl.a ger 100kr i rabatt vid ett tillfälle vid köp över 1000kr. Vi får alla hjälpas åt att bli av med dem men det är bra om alla kan sälja minst tre stycken så blir vi av med dem lätt. Pengarna redovisas kontant till oss. Tack på förhand! Mvh Maria Maria Nylander 30 maj 2017 |
Svar (12 st) |
---|
Hej, Gällande flygbladen så återstår det ca 225 st. Är det någon som kan kan tänka sig att anmäla sitt intresse för ngt område? Övriga flygblad delades ut av endast 5-6 personer. Gällande HIF-korten så kommer vi dela ut 3st var till killarna att sälja under nästa vecka. Pengarna redovisas kontant till oss när korten är sålda. Trevlig långhelg! Mvh Maria |
Var inte på träningen..Vi kan dela ut i Tormestorp om det finns med som område? |
Vi kan ta väster Maria! |
Vi kan oxå dela ut! Var fattas det? |
Breidablick/Ljungdala är utdelat idag, ca 300 st /Daniel (Elton M) |
Tomas om någon vecka så behöver jag ha lappat med en annan lapp i tormestorp som ni gärna får dela ut. Tack alla för ert engagemang /Lotta |
Det har delats ut några till och resterande verkar också gå åt nu. Jag hör av mig till er som svarat här om det blir några över sen. Mvh Maria |
Hej Vi kan tyvärr inte ta emot några HIF kort, har redan fått via 07:orna och de var inte lättsålda, har fått köpa de flesta till vårt eget hushåll. På grund av den korta giltighetstiden (31 augusti) så kan vi inte ta emot fler då vi inte lär kunna sälja dom, och vi lär inte hinna förbruka dom själva på så kort tid, då vi sällan handlar på City Gross. |
Hej, det återstår ca 60-70 blad. Områden som skulle kunna vara aktuella är Sjörröd, Gäddastorp, T4 eller Finja. Mvh Maria |
Hej Maria, Vi kan dela ut dessa i Gäddastorp. Magnus kan hämta dem hos er vid 16 tiden idag. Med vänlig hälsning, Anneli Olofsson |
Vi är iväg på lalandia till imorgon kväll så vi kan tyvärr inte hjälpa till denna gången |
Oskar glömde en grön-svart kortärmad tröja på träningen. Chansar och hör om något fått den med sig hem. Mvh Lotta |