Forum
TillbakaMatchställ |
---|
Hej! Efter lång väntan verkar våra nya matchtröjor snart vara på gång. Vi pratade dock på föräldramötet att vi skulle få hela set, dvs med shorts och strumpor. HIF sponsrar dock enbart tröjorna. Skulle vi beställa även shorts och tröjor skulle det kosta ca 9000:-. Tycker ni att vi ska beställa även detta? Vi har ett företag som är villiga att sponsra med 2500:- Finns det fler av er som har något mindre företag som skulle kunna vara med och sponsra? I andra fall blir det en kostnad på 160:- per spelare. Vad tycker ni? Feed-back senast torsdag... Mvh Johan Johan Gunnarsson 29 maj 2017 |
Svar (27 st) |
---|
Hej! Har tyvärr inget företag, men tycker att ni kan beställa hela set, tycker också att det är ok med kostnaden. // Med vänlig hälsning, Dalal |
Hej! Vi tycker också att kostnaden på 160kr är helt ok! Mvh Cecilia |
Betalar gärna 160 kr! Mvh Kerstin |
Hej, Vi tycker också 160 kr är ok. |
Vi tycker oxå det är ok med 160:- |
Helt ok med 160kr |
Ok , Elton nordh! |
Ok, med 160 SEK. |
Ok med 160kr |
160 kr är ok! |
Det är ok med 160 kronor. |
Ok med 160kr! |
Helt ok! |
160:- är ok för oss också! |
Ok med 160kr |
Helt ok för oss |
Helt ok! |
Jag kan bekosta det, men och det är OK för vår del, men har ni någon lösning för de familjer som har svårt att betala? Det är ju en sak att ställa upp med tid, en annan sak att hosta upp pengar. Kanske bra med lyhördhet fall något barn har familjer som kämpar med att få det att gå ihop. |
Det är okej med oss men kan betala först i slutet av juni. |
Hej Har fått besked idag att Rickardssons bygg i Osby sponsrar oss med 2000 kr till våra match ställ. Johan vill du vara snäll och mejla mig information på vilket nummer de ska sätta in pengarna. Mvh Hanna |
Bra jobbat Hanna! |
Ja, verkligen mycket bra jobbat, Hanna! Tack för att du lagt ned tid och energi på detta! Mvh Anna |
Tack, ställer självklart upp om jag kan det går ju till barnens fotbollslag. Mvh Hanna |
Hej alla! Vilket härligt engagemang... Det har nu kommit in ytterligare 4500:- från en sponsor som önskar vara anonym, tack.......! Det återstår nu 2500:-. Som jag ser det finns det 2 alternativ: Alternativ 1: Alla som kan (med tanke på Tobias tidigare inlägg) betalar 100:-. De pengar som ev blir över sätts in på lagkontot. Alternativ 2: Vi försöker fixa ytterligare sponsorer för de återstående 2500:-. På torsdag nästa vecka ser vi hur det. Trevlig helg alla!!! |
Detta är ju toppen!!!!😀 100kr är absolut ok! Tyvärr jobbar jag ju på ett ställe som nog inte sponsrar enskilda lag, eller vad säger du Johan?! |
Hej alla! Nu har ytterligare en sponsor valt att gå in med 2500:- Det innebär att hela kostnaden för matchställen är täckt. Bra jobbat!!! Skulle det bli något överskott så ger jag det till Johan N så att han kan sätta in det på lagkontot. Hoppas det är OK?! Jag kommer att maila "fakturor" till er som är kontaktpersoner för sponsringen. Mvh Johan |
Så fint gjort av de/dem som hjälper alla killarna ! Tacksamt! Tack |