Forum
TillbakaGrillning Coop Lördag 20/5 |
---|
Hej. Då var det dags att anmäla sig till nästa tillfälle då vi ansvarar för grillningen på Coop. Vi kör 3 pass då vi ska hålla grillen varm 11.00 - 16.00. 10.45- 12.30 - 2 personer 12.30 - 14.30 - 2 personer 14.30- 16.15 - 2 personer Glöm inte skriva vilken tid ni tar. Ha en trevlig helg!. Mvh: Johan Johan Nylander 21 apr 2017 |
Svar (20 st) |
---|
Vi tar 12.30-14.30 mvh Kerstin |
Hej, vi kan ta en plats klockan 10.45. Har dock inte varit med och plockat fram. Bra om någon erfaren kan vara med då. /Stefan Persson |
Jag kan ta sista passet!/ Jenny Winqvist |
Ett förtydligande. Vi kan alltså endast ställa upp med 1 person 10.45 - 12.30. |
Vi kan tyvärr inte-bortresta. |
Detsamma gäller för oss, en person 14.30-16.15 Jenny |
Gode tid! Har anmält oss till grillning nästa helg men vi är i Stockholm då! Snälla finns det nån som kan ta det! Alltså 12.30-14.30. Jag är hemskt ledsen! |
Hej. Ser ut som följande: 10.45-12.30 Stefan Persson + ? 12.30-14.30 ? + ? 14.30 - 16.15 Jenny Winqvist + ? Saknas alltså 4 personer så har någon möjlighet att ta en tid? Mvh: Johan |
Kan ta första tiden. |
Hej! Då var första passet klart. Vi fattas två personer 12:30-14:30 och en person 14:30-16:15. Vi är så pass många killar i truppen och i princip dubbelt så många föräldrar. Det är viktigt att vi ställer upp för vårt lag även utanför planen på diverse aktiviteter som klubben åtagit sig. Det är trots allt inte meningen att samma föräldrar ska ställa upp varje gång. Alla har vi mkt att göra men kolla över era kalendrar och se om det finns möjlighet att närvara någon av tiderna ovan. Mvh Maria Nylander |
Jag tar mellanpasstid. 12.30-4.30. 1 vuxen. |
Jag tar mellanpasstid. 12.30-4.30. 1 vuxen. |
Jag kan också passet 12.30-14.30. 1 vuxen |
Det hade varit bra med en person till 14.30-16.15 då det blir lite svårt att plocka ner tält och bära in bord, grill och vagn själv... Jenny |
Jag kan komma och hjälpa till på sista passet! Mvh Anna |
Är jätteledsen men vi är bortresta från middagstid och kan inte hjälpa till Men vad bra att du kunde ställa upp Anna 👍🏻/ Malin |
God Morgon. Då saknar vi bara 1 person som hjälper Stefan på första passet. Funkar klart att stå själv men trevligare om någon har möjlighet att hjälpa honom. Stefan- Vet att du skrev att du inte varit med och plockat fram tidigare. Men säg till i förbutiken så har de en ansvarig som hjälper till med att plocka fram allt. Lycka Till med försäljningen! //Johan |
Det går säkert bra. Men roligare om är två. Mvh Stefan |
Har ju redan anmält mig till första passet. |
Sorry Mattias, jag som missade det! Over and out för denna tråd!:) |