Forum
TillbakaAnsvariga för utdelning av flygblad |
---|
Hej igen. Lotta har gett vårt lag en möjlighet att återkommande under året tjäna en slant på att dela ut flygblad. Jag anser att erbjudandet är generöst och något jag gärna ser att vi skulle försöka lösa. Jag stöttar gärna upp men har just nu inte tid att håll i detta och undrar om det finns 2 st som skulle vilja sköta upplägget. 3000 flygblad ska vid första tillfället delas ut. Vi får 1 kr / blad och dessa ska vara utdelade senast fredagen 3/2. Kort varsel men en möjlighet för oss att "sno" detta från en annan förening och fortsätta under året. Själva utdelningen av dessa ser jag inte som något större jobb då vi är så många. Min tanke är att vi kan vara 20-30 personer och tror då att det rör sig om 1 timmes jobb var. Jobbet ligger i att styra upp vilka som täcker uav vilket område. Lotta kan säkert de flesta områdena i Hässleholm och dessa ska ansvariga sen bemanna. Bladen ska endast delas ut till villor! Ett upplägg kan kanske vara att man anmäler var som är smidigast för en att täcka av. Ett annat kan kanske vara att Lotta skriver ner alla områdena hon anser viktigast. Sen täcker vi detta och utökar om vi har fler blad över. För att göra det enkelt för ansvarige kan ni ta hem flygbladen och vi hämtar hos Er. Eventuellt utdelning om det blir träning på ons En sista tanke:) Vi kör en samling vid inlämna på Torsdag kl 17.00 Vi som kan styr upp områdena och sätter fart att dela ut.Vid behov kan vi kanske få en dag extra och även ses lördag morgon. Långt meddelande men hoppas jag förklarat ok! Någon som vill och kan styra upp detta? Mvh: Johan Hugo Nylander 26 jan 2017 |
Svar (21 st) |
---|
Hej Igen. Ny dag och ny energi:) Vi gör så här istället. Jag tar hem flygbladen och får en karta av Lotta. Ni funderar på vilket område som passar Er bäst och om ni känner någon annan som kanske ändå brukar gå en runda under helgen och kan täcka något område. Jag är hemma från kl 15.00 idag och det går bra att komma fram till 21.00 för att hämta flygblad. Så sätter vi full fart redan i helgen och sköter planneringen av områden när ni dyker upp. Finns även möjlighet att hämta lör och sön men ring då gärna innan så jag är hemma. 0730 667188. Detta kan blir riktigt bra då jag och kristofer har lite planer på hur vi kan utveckla detta till mer pengar för samma jobb i framtiden:) Nu kör vi så det ryker!! Mvh: Johan |
Oliver och Emilo tar Stoby |
Vi kan ta Vena |
Lysande. Bara dyk upp så kollar vi områdena och antal på kartan när vi kommer |
Noel och Arvid kan ta Östervärn. |
Vi kan ta ljungdala |
Erik tar stattena. |
Gäller det bara Hässleholm eller kan Alvin ta något område i Tyringe? |
Det går bra med Tyringe också. |
Hej! Vi kan ta Sösdala område om det är ok |
Hej! Om Vankiva är aktuellt kan vi göra en insats där! |
Ok, då tar vi Tyringe. Kan vi hämta och dela ut på söndag Johan? Alvin kan leta pokemons medans vi delar ut 😉 |
Felix tar Röinge |
Hej. Det rullar på bra och ca 1500 av flygbladen är på väg ut!! Det går bra med Sösdala och Vankiva också. Ni kan hämta både idag och imorgon men ring innan så vi inte kört en runda. Jag kan även ta med till träningen imorgon för Er som har en bit att köra och vill dela ut under nästa vecka. Mvh: Johan |
Då tar vi gärna med oss en hög vid träningen imorgon! Mvh Malin |
Hej! Vi kan ta Kristinehem. // Med vänlig hälsning, Dalal |
Vi tar oxå gärna en hög imorgon vid träningen. // mvh Dalal |
Vi kan ta Ekedal. Ta gärna med flygblad till söndagens träning. |
Ta gärna med till träningen, vi kan dela ut i Vankiva/Mala Trevlig kväll |
Hej ! Vi är tacksamma om ni kan ta flygbladen till träningen imorgon . |
Tack till alla som har delat ut flygblad i helgen. Vilket fantastiskt engagemang ni har lagt ner. Hoppas ni inte är avskräckta utan att jag kan återkomma nästa gång det blir aktuellt. Med vänlig hälsning, Lotta |