Forum
TillbakaBrådskande!! Invertering City Gross |
---|
Hej. Nu står vi inför en riktig utmaning! Igår ringde Niclas från ungdomssektionen mig och HIF har fått ett kontrakt med City Gross. Avtalet är väldigt generöst och går inte att tacka nej till. Det handlar om att inventera i deras butik vid några tillfällen under året och flera lag är involverade för att lösa denna uppgift. Det innebär att räkna varor i butik och skriva upp antalet på en lapp, så väldigt enkelt. Som motivation går 400 kr till laget för varje person vi har på plats där, målet är att totalt få ihop 25 personer. Nu till det svåra... Första tillfället är tisdagen den 31/1 kl 07.00-11.00. Såklart är det svårt och inget man tar semester för så hur löser vi detta? Som det ser ut nu ska jag kunna komma dit och mina svärföräldrar har också erbjudit sig. Finns det fler som kan, och eventuellt involvelvera den äldre generationen? Ju fler vi kan ordna innebär givetvis mer pengar. Men jag anser även att om vi bidrar med mycket folk denna gång ska vi prioriteras före de lag som inte klarat det då det ska inventeras på någon helg framöver. Detta kommer jag framföra till Niclas om vi kan lösa detta! Någon som har andra förslag? Kolla hur ni har det redan idag och fundera på om det finns någon i Er närhet som kan ställa upp? Niclas kommer ringa mig imorgon, fredag för att få en uppfattning om hur det går så snabba svar från Er vore önskvärt! Mvh: Johan Hugo Nylander 12 jan 2017 |
Svar (25 st) |
---|
Hej! Vi jobbar tyvärr och har ingen annan som kan hjälpa till |
Vi kan tyvärr inte denna gång, Med vänlig hälsning Camilla |
Asså jag kan hjälpa till men inte från kl 9.00 för måste lämna barnen i skolan först. |
Asså jag kan hjälpa till men inte från kl 9.00 för måste lämna barnen i skolan först. |
Hej , vi jobbar men jag har fixat så min pappa kommer ! Så skriv upp 1 p. |
Min käre far ställer upp nu den 31/1 så sätt upp en "gubbe" på oss! 👍🏻 |
Vi kan tyvärr inte hjälpa till denna gång. Med vänlig hälsning, Agneta |
Hej !! Jag kan ställa upp mellan 7-9. Kan inte vara ledig mer än så. Mvh Magnus ( Victor O) |
Hej Tyvärr kan jag inte för jag jobbar men troligtvis skulle min vän ställa upp hon ger mig besked imorgon. Mvh Hanna |
Vi jobbar. Men ska försöka finna folk. Med vänlig hälsning |
Jag kommer. Osäker om första meddelandet gick fram. Med vänlig hälsning, Lotta (Oskar P) |
Jag kan. Jenny kollar på jobbet idag om hon kan vara ledig. Återkommer senare idag om hon kan. Mattias ( Erik R) |
Vi kan tyvärr inte heller hjälpa till. Mvh Håkan (Julius) |
Kommer tyvärr inte loss. Mvh Tobias (Jakob) |
Mina föräldrar hjälper också till. Ev kan jag också vara med. Dan |
Hej! Jag kan tyvärr inte Mvh Dung |
Jag kan och tar med mig 2st från den äldre generationen. |
Så lätt en svår uppgift går att lösa:) Pratade just med Niclas som blev glatt överraskat av det vi kan erbjuda! Han har gett samtliga lag till ikväll på sig att fixa folk, så antal platser vi får beror på hur de har lyckats. Vi är i alla fall många nog och risken är att vi får tacka nej till några av oss då det finns pengar att tjäna. Lite synd men ett angenämt problem:) Återkommer så fort jag får mer info, Tack och önskar Er en trevlig helg! |
Jenny kan också. Så alltså två på oss. Mattias (Erik R) |
Jenny kan också. Så alltså två på oss. Mattias (Erik R) |
Sorry men vi kan inte komma ifrån arbetet denna tidpunkt. Ber att få hjälpa till ngn annan gång istället. Tack alla ni som kan ställa upp. Mvh /Andreas (Melvin) |
Kan tyvärr inte denna gång. Jenny |
Hej! Jag kan komma vid 9 efter ja lämnat barnen /Edina |
Hej. Fick idag besked om att vi får de platser vi vill ha. Jag räknar med att ni möts upp vid huvudentrén och att det kommer hållas informationsmöte kl 07.00 tis 31/1. Jag dubbelkollar var ni möts upp, så att ni som ställer upp inte ska behöva irra omkring så tidigt på morgonen:) Tyvärr har det kommit ett par återbud ink mig själv men super att så många kunde lösa detta Vi håller oss till dem som kan alla timmarna och har någon fått förhinder eller blir fler än beräknat ber jag Er ringa mig istället för att skriva här. 0730 667188 Följande har anmält sig. Johan: 2 st Kristoffer: 1 st Jimmy s: 1 st Lotta: 1 st Mathias: 2 st Dan: 2 st Mvh: Johan |
Hej. Många meddelande denna veckan men kände att jag ville ge denna info jag fick idag så ni och släktingar som ställer upp för oss vet vad som gäller. Information inför inventeringen ges 07.00 vid förbutiken. Så anmäl Er där så kommer någon och tar hand om Er. Ps. Fungerat mycket smidigt med flygbladen och många ställer upp! 3000 kr intjänat på det och 3600 kr för inventeringen. Viktiga pengar in i lagkassan:) //Johan |