Forum
TillbakaBemannings schema NSK cupen |
---|
Hej. För att vi inte ska behöva vara på plats hela dagen så gör jag ett schema som kommer krocka med våra barns matcher. Men här täcker vi upp för varandra så vi i så stor utsträckning som möjligt får se våra barn lira. Kiosken ska vara öppen 9-18.00 där första passet hjälps åt att plocka fram grejor. De som har sista passet, samt övriga som har möjlighet hjälper till med städning. 8.30- 11.00 Kiosk: Josef, Rihaan, Samuel. Sekretariat: Oskar och Noah. Information: Valentin 11.00-13.30 Kiosk: Abed, Hussein, Brady Sekretariat: Melvin, Alvin Information: Elton N 13-30-16.00 Kiosk: Mika, Bleron, Jonathan Sekretariat: Victor, Noel Information: Adam 16.00- 18.00 Kiosk: Omar, Rinor Sekretariat: Arvid, Hannes Städningen börjar vi med så fort som möjligt. Förra året var det många som hjälpte till och allt löste sig blixtsnabbt:) God Jul...! Mvh: Johan Hugo Nylander 22 dec 2016 |
Svar (8 st) |
---|
Vi kommer ju missa jonathans match då dom skulle spela vid 13. Finns det någon möjlighet att någon vill byta tid. |
Räcker det att vi kommer 8.30? Vi ska ju göra mackor, koka kaffe, packa upp.. Vi som är på plats hjälps åt att hoppa in för varandra då barnen spelar. Inga problem. Med vänlig hälsning, Agneta |
Ok tack så jättemycket |
Hej. Helt rätt Agneta! Känns bättre om första gänget kan vara på plats ca kl. 08.00. Jag hoppas dock att de som är på plats redan på morgonen hjälper till att få allt på plats oavsett om man står på schemat eller ej. Vi som är på plats under eftermiddagen hjälps sedan åt med att få bort allt samt sköta städningen. Där kommer ner någon som visar Er var allt finns |
Kommer de svarta t-shirts finnas på plats oxå? |
Det kunde ju passa bra så vi värnar om vår sponsor:) Tröjorna finns hos dem som hade HIF yngsta senast. Läser ni detta så kan ni kanske ta med dem! |
Jag har allt från HIF-yngsta hemma hos mig. Dock kommer jag inte direkt. Ställer ut dem soprummet hemma hos oss om någon kör förbi på morgonen(ev Oskar och Samuel😀👍) |
Jag kan fixa det. Kan komma någon minut sent till samlingen ( då jag inte såg mailet från nu). Syns!! |