Forum
TillbakaGrillning Coop 16/12 |
---|
Hej. Idag fick vi förfrågan om vi med kort varsel kan lösa grillningen fre 16/12 på Coop. Vi kommer behöva pengarna och det är inte så lätt att själva ordna något. Så, jag tycker vi ska vara tacksam för de möjligheter vi får genom HIF och lösa detta. Kanske känns mycket nu men blir mindre nästa år med tanke på att vi släpper HIF yngsta. Anmäl Er här för detta datum och glöm inte bort att även anmäla Er i tråden som gäller grillning den 22/12 Kl. 15-17 - 2 personer som bör vara på plats minst 15 min innan för att plocka fram. Kl. 17-19 - 2 personer som även får lägga några minuter på att sedan plocka undan. Grejorna finns och ska ställas tillbaka inne på coop. Personalen i förbutiken hjälper till vid behov. Mvh: Johan Hugo Nylander 9 dec 2016 |
Svar (7 st) |
---|
Jag kan ta första passet fredag 16/12 |
Finns det ingen mer som kan ställa upp och grilla 16/12 eller 22/12? Jag kan på fredag men ska grilla den 22/12 och varit på HIF yngsta vid 5 tillfälle så kan tycka att några andra borde anmäla sig. Passar det bättre för någon 22/12 kan jag ta kl 15 nu på fredag. Vissa av Er har redan bidragit med vad som "förväntas" men ta gärna ett sista ryck så får vi sen prata om hur vi ska ha det i framtiden. Ett alternativ är att vi kör schema för allt och att var och en fixar ersättare om man inte kan. Möjligheten finns också att vi kör betalning som anmälan vid varje cup, om vi vill slippa dessa möjligheter att få hjälp med ekonomin. |
Jag kan ta på fredag 15-17. Mattias |
Jag kan hjälpa till och grilla den 22/12. Kan ta vilken av tiderna som helst, meddela bara vilken jag ska ta. |
Hej Undrar vilket datum vi skrev upp oss för grillning och tid. mvh Hanna |
Hej alla! Förstår att alla har mycket att göra i jultider. Dock tycker jag att vi ska vara rädda om Johan som ställer upp som samordnare. Han har redan ställ upp ett antal gånger på HIF yngsta och kommer idag att få stå själv på Coop mellan 17.00-19.00 och bjuda på glögg och pepparkakor. Vi har ett gemensamt ansvar för att samla in pengar till cuper och andra aktiviteter. Ställer alla upp en gång på Coop så räcker det att man står ca två timmar varannat år. Där är fortfarande tider i nästa vecka som behöver besättas. Kände bara att detta behövde påpekas! För det är ett härligt gäng killar och föräldrar som ska göra mycket kul ihop. Dan |
Hej alla! Vilka tider är kvar den 22/12? Kan efter kl 17. // hälsningar Dalal |