Forum
TillbakaFörsäljning av bingolotter |
---|
Hej. Från HIF´s ungdomssektion har vi fått 100 bingolotter att sälja till uppesittarkvällen 23/12 80 st enkellotter för 50 kr och 20 st dubbellotter för 100 kr. Under Nov månad hör ni av Er till mig för överlämning av lotter på 0730-667188. Har vi inte blivit av med dessa till den 10/12 får vi dela upp resterande på de som ej tagit några. För Er som ansvarar för HIF yngsta finns möjlighetn att sätta upp en skylt och sälja på plats. Annars får vi förlita oss på kollegor, grannar och vänner, så kommer detta lösa sig:) Redovisning av lotterna sker till mig vid hämtning eller efter försäljning. Mvh: Johan Johan Nylander 18 nov 2016 |
Svar (2 st) |
---|
Imorgon på grabbarnas träning finns jag på plats 15 min i början och 15 min i slutet. Så hugg tag i mig och plocka bingolotter så vi kommer igång. //Johan |
Hej. Våra kära bingolotter dyker upp på dagens träning. Passa på att under dagen fråga runt om ni har några fler att sälja till så vi blir av med de sista. Tror jag kan sälja några till men just nu har vi 17 enkellotter och 4 dubbellotter kvar. Mvh Johan |