Forum
TillbakaSCHEMA HIF YNGSTA: Start 22/10 |
---|
Hej. Här kommer Höstens schema för HIF yngsta. Min förhoppning är att de som ansvarade för detta 2 gånger under våren inte ska finnas med nu under hösten. Om det ändå blivit så, eller om någon som slutat står med, så vänligen hojta till. Vi är många som gärna hjälper till vid förhinder och tel nr hittar ni under fliken "Truppen" på svenskalag.se. Lyckas ni inte byta så meddela mig i god tid på 0730-667188. Är det någon jag missat helt under våren/hösten så skriv gärna Era kontaktuppgifter i denna tråd så blir ni kontaktade först vid ev förhinder. 22-okt Isac Brännmark / Noah Olsson 29-okt Noel Nyberg / Sixten Sjötun 05-nov UPPEHÅLL 12-nov Brady Huang / Elton Månsson 19-nov Martin Le / Bror Winqvist 26-nov Omar Al Dasougi / Julius Arvidsson 03-dec Mika Bax / Bleron Dibrani 10-dec Josef Ali / Milian Bexdal 17-dec Victor Olofsson / Samuel Porsebäck Mvh: Johan Hugo Nylander 16 okt 2016 |
Svar (12 st) |
---|
Förlåt mig men är ny. Så har en fråga vad detta innebär? Mvh Anna |
Jag skulle behöva byta 22 oktober, ngn som vill byta? |
Hej Anna. Denna aktivitet är på lördagar mellan kl. 9-10.50 i västerskolans idrottshall. De som ansvarar är på plats ca kl 08.00 och plockar fram alla redskap så att alla barn mellan 2-6 år, i sina föräldrars sällskap får vara där och leka. Ca. 10.45 hjälps alla åt att plocka undan. Vi har en karta att följa för att se vad som ska plockas fram och det tar ca 45 min för 2 personer. Mvh: Johan |
Jag kan hjälpa till att sätta upp. Hinner tyvärr inte vara där men räcker att en ser till att det plockas undan i tid. Jag är på plats kl 08.00 Mvh: Johan |
Hej. Brännmark som också skulle ansvarat på lördag har slutat. Jag kan sätta upp men vi behöver en person som är på plats 9.30 - 11.00 Ingen som ändå ska dit? //Johan |
Hej. Försöker hålla tränarna utanför dessa aktiviteter då de gör mer än tillräckligt. Men då jag inte ser någon annan lösning så är vi tacksamma att Dan erbjudit sig att lösa tiden 9.30-11.00 Skulle någon får en lucka och ta Dan´s tid går det bra att skicka sms till mig på 0730-667188 //Johan |
Jag kan komma 9:30 |
Hej. Nycklana till hallen finns hos Daniel Månsson så ni som ansvarar för nästa helg får kontakta honom. 10/12 är inställt. Men någon av Er som skulle haft det då kanske har möjlighet att ta Daniel´s datum 12 nov då han hoppade in i lördags? Ni når honom på 076-140 32 83. Mvh: Johan |
Hej! Jag kan ta Daniels pass den 12 nov så slipper han den. Är ny när det gäller detta med HIF Yngsta men förklarar någon vart kartan finns att följa efter så ska det nog gå bra :) Mvh Edina |
Hej, vad jag förstår så har Martin Le som vi skulle dela ansvaret med imorgon den 19/11 slutat så om någon känner för att hjälpa till under lördagen så är det välkommet. Vi tänkte ställa i ordning banan ikväll så är det gjort till imorgon. MVH Jenny |
Hej Vi har nycklarna och kassen med grejer hos oss. Har SMS:at med Mikas föräldrar som skulle ha det tillsammans med Bleron men ingen av dem verkar komma. Vi kan inte ta det imorgon. Förra lördagen funkade inte taggen och vi fick låna Dans tag för att komma in. Mvh Håkan |
Mitt inlägg gäller för lördagen den 3/12! |