Forum
TillbakaPlaneringsmöte 7/6 inför Levins cup |
---|
Hej! Nu är det snart dax för Levins Cup där vi föräldrar till 08-orna har fått möjligheten att ordna försäljningen/ och ev aktiviteter. Givetvis är vårt mål att hjälpa till att ordna en trevlig dag för samtliga spelare/ledare och publik men det ger oss även chansen att tjäna ihop en bra slant till vårt lag!. För att lösa detta behöver vi hjälpas åt och jag vill därmed bjuda hem de som kan på en kopp kaffe och i samband med det planera för denna cup. Anmäl Er genom att svara här så är ni sedan välkomna till Harvvägen 2 tis 7/6 kl 19.30. Vid frågor så skicka gärna sms till mig på 0730-667188 då jag är på semester till den 6/6 och kommer inte läsa detta innan dess. Vi kommer då även sätta ihop ett schema för kiosken/grillen men tar gärna redan nu emot några som känner sig bekväma med att sköta grillen:) Allt som ska handlas kan jag lösa. Men har någon kontakter för att lösa bra priser på mat/godis och dricka så hojta gärna till. Kanske någon har kontakt med säljare och kan tigga lite varoprover:) Övrigt: Tält- Någon som har förslg på hur vi löser detta? Behöver sättas upp dagen innan. Lotter löser Dan men övriga förslag för att tjäna pengar mottages gärna? Aktiviter- Förslag för att göra dagen ännu trevligare för barnen? Tillbehör till hamburgarna- Någon/några som förbereder sallad o dyligt. Långt mail men till Er som orkat läsa hela vägen ner säger jag nu Tack o godnatt...:) Mvh: Johan Nylander Hugo Nylander 31 maj 2016 |
Svar (11 st) |
---|
Jag kommer! Godnatt! //Kerstin |
Kommer! |
Kommer |
En av oss kommer |
Kommer gärna 👍 |
Jag kommer |
Jag kommer. |
Någon av oss kommer/ Jens & Erika |
Jag kommer/ Lotta andersson |
Hej! En av oss kommer! Mvh Anna och Jonas (Sixten) |