Forum
TillbakaBollkalle |
---|
Hej Vi är i Dabnmark under höstlovet,är det någon som kan tänka sig hoppa in för Josef?
Josef Ali 25 okt 2018 |
Svar (11 st) |
---|
Hej! Vi är tyvärr också redan uppbokade på lördagen, så jag undrar om någon kan tänka sig att hoppa in som bollkalle för Sixten på lördagen v. 44? Han tar givetvis ett annat tillfälle. Mvh Anna |
Hej alla! Detta är vårt sista åtagande som bollkallar för A-laget. Nästa säsong tar P09 över detta uppdrag. Jag tycker vi skött detta på ett riktigt bra sätt under året och hoppas att vi även kan sluta med "flaggan i topp". En del spelare har varit bollkalle både 2 och 3 gånger under hösten och därför vädjar jag till er som känner att ni kanske inte varit engagerade i samma utsträckning. Anmäl intresse till mig eller i tråden. Matchen spelas på Österås lördag 3/11 kl 14 och är avgörande för om A-laget spelar div II eller div III nästa säsong. Med vänlig hälsning Johan G |
Hej igen! Jag har öppnat upp anmälan gällande bollkallar 3/11 så att även ni som inte är kallade kan anmäla. Hoppas det löser sig på ett bra sätt. När 6 anmält sig räcker det. Trevlig helg! Mvh Johan G |
Noel kan vara bollkalle |
Felix kan vara bollkalle |
En plats kvar... |
Erik kan vara bollkalle |
Tack så jättemycket! / Sixten m familj |
Så ja, då var det löst! Tack alla för hjälpen! |
Tack allihop för uppsättningen! |
Menar uppstöttningen 😊 |