Forum
TillbakaReklamblad + Inventering City Gross |
---|
Hej. Tyvärr har vi inte lyckats få ut alla reklamblad. Viktigt att vi hjälps åt att sköta detta så vi även i framtiden får denna möjlighet. Lösningen på detta är att jag, Kristofer Nord och Johan Nyberg på onsdag kommer åka till Vinslöv och dela ut ca 800 blad som finns kvar. Vi träffas på Inlämna 18.30 och skulle vara tacksamma om några till kan ansluta så vi löser detta snabbt och lätt. City Gross - Vi har från ungdomsektionen blivit tilldelade att inventera på City Gross den 2/9 kl 19-22. Till detta behöver vi 4 st. Anmälan sker i denna tråd och har ni inte möjlighet går det även bra att skicka någon anhörig. Mvh: Föräldrargruppen ( Johan Nylander, Johan Nyberg, Kristofer Nord, Björn Karlsson) Ps. Vill någon mer ansluta så säg till någon av oss, så ses vi inom kort på ett första möte.DS Johan Nylander 26 aug 2018 |
Svar (10 st) |
---|
Hej! Vi kommer och hjälper till med reklamen på onsdag! Cecilia8964 |
Hej, Jag kan hjälpa till på Onsdag i Vinslöv. Ses på Inlämna 18,30. /Daniel (Elton Månssons pappa) |
Jag kan också komma och hjälpa till:) |
Mattias hänger med till Vinslöv, om han kan åka med någon. |
Vi är redan anmälda till City Gross via 07 orna. Jenny Winqvist |
Perfekt, då tror jag vi är folk så det räcker till Vinslöv. Mattias - Jag kör så du kan åka med mig. Bara slå en pling om du vill bli hämtad, annars ses vi på inlämna. Då var det City Gross kvar:) Har vi några tappra kandidater till detta? |
Bra om grabbarna oxå åker med , inte bara föräldrar ! Går dubbelt så snabbt... |
Dantes Farmor med man deltar på söndag på inventeringen Citygross, samling informationen? |
Tack. Har tyvärr ej fått info om samlingen men jag skulle gissa på informationen/förbutiken. Annars hjälper de säkert till att hitta rätt. |
Björn anmäler sig till inverteringen på söndag. |